bet none of u can do this - [uL]Zoot

  • By: [uL] Zoot_
  • Views: 2k
  • When: a year ago
  • Description: 1080p FULLSCREEN

    i never used macros, you use macros.
    wanted to clear this up,
    played like this since 2010, i cant use space as sprint its impossible for me, also my mouse broke abit i want to play but i cant =(
    also main reason for this video is for some people who asked me how i sprint with middle mouse button.. and im sure no one in samp sprint with this button =D, my aim button is jammed with my middle mouse button so sometimes when i sprint, it triggers my aim button which makes me aim mid run - as u can see in the video.nevertheless i have nothing to prove, im just showing u lot how i sprint =D so donate!

Comments (67)

  1. i use lshift to run

    a year ago
  2. lshift, ctrl, space, i heard from all samp players they use that, but i use middle mouse button 8) hurhur

    a year ago
  3. lshift to sprint, ESDF to run

    a year ago
  4. i wonder if anyone eles sprints with middle mouse button here?

    a year ago
  5. i sprint with middle mouse button and switch slide with it HAHA!!!! XD

    a year ago
  6. what u trying to prove? samp never was really competitive game, it was a matter of who exploits holes in such designed game better (aka cheats).. thats why most samp players completely suck in all other games

    a year ago
  7. people ask me how do i sprint with middle mouse button, so heres a video on how i sprint with middle mouse button, im not trying to prove anything, im just showing i dont play the same way as all of u guys thats it, chill styla

    a year ago
  8. im not proving anything =)

    a year ago
  9. i can also run realllllly fast like this

    a year ago
  10. i always wanted to share how i sprint like this , because when peopled asked how i run so fast, i tried explaining to them ingame in chat, how i run and they havent got a clue.. so now u can see //

    a year ago
  11. easier to run faster with middle finger than my index finger tbh

    a year ago
  12. so to make it easier to understand styla, if u was fighting me and u ran away, i will tap my middle mouse button with my middle mouse finger and catch u and then fucking rape u, feel me?8) https://www.youtube.com/watch?v=OUp4Aldc1K0

    a year ago
  13. omg gtfo random

    a year ago
  14. lmao, uL guy using scroll to sprint meanwhile its forbidden, i had to get banned for sprinting with scroll lmao

    a year ago
  15. meanwhile its forbidden on uL server*

    a year ago
  16. nice fingers :)

    a year ago
  17. how is it forbiden when im using scroll to sprint before u played samp? ah samp community, im glad my mouse is broke, fuck this game

    a year ago
  18. aight i talked a bit too fast cuz i havent watched the vid before, u sprinting with left mouse button lmao

    a year ago
  19. 'ah samp community' yes blame community, ask Magenta for example if sprinting with scroll is allowed Xdddddddddddddddddd

    a year ago
  20. i was using middle mouse button, before macros was invented, i was using middle mouse button before 80% of u guys played samp, i was using middle mouse button back in novocaine server, i was middle mouse button in sfr days, i was using middle mouse button since [BoD[t]Zoot days, BACK IN 2009/2010 u think i was like 'im going to use middle mouse button to run fast'' no man i was using it because i think fuckit,

    a year ago
  21. ud only need this trick to run FROM me not run TO me h3h3h3

    a year ago
  22. Ask magenta? magenta needs to ask me if hes allowed on uL server

    a year ago
  23. i dont need to ask magenta anything

    a year ago
  24. feel me bro?

    a year ago
  25. im using scroll cuz its more comfortable for me and im not gonna change it because someone tells me to Xd

    a year ago
  26. retards man!, idk why u are banned.., sorry that u are banned, but dont blame me PLEASE

    a year ago
  27. same for me, so dont say anything to me, dont blame me

    a year ago
  28. youre just over the law haha

    a year ago
  29. i dont blame you dude :)

    a year ago
  30. same its more comfitable, nice, now i know someone in samp also uses middle mouse button cool

    a year ago
  31. im not over the law.. i played like this since 2010, how can u expect someone to change his muscle memory of playing a game, its not possible. sorry ur banned

    a year ago
  32. my middle i spam when oim chasing someone cus i can do it faster, my index finger i spam on sprint, is when im fighting someone -.-

    a year ago
  33. middle finger*

    a year ago
  34. :D

    a year ago
  35. i use RIGHT CTRL to cbug if that counts lol from 2010

    a year ago
  36. RIGHT CTRL u must use the arrow keys to move then like Pottus xD he uses the right arrow keys

    a year ago
  37. or am i wrong

    a year ago
  38. still ez zoot with 10 ping

    a year ago
  39. :{ bye guys im out, my fingers hurt now from now spamming it for so long heheheh

    a year ago
  40. not fast :)

    a year ago
  41. XDDDDDDDDDDDD

    a year ago
  42. i use my small dick to sprint

    a year ago
  43. Yeah it's not that fast tbh, but I can run fast when I'm chasing someone, also the video is just mainly to show how I sprint

    a year ago
  44. Are u sure u have one? ^

    a year ago
  45. At least I'm fast enough legitley

    a year ago
  46. you are high again?

    a year ago
  47. im high orange heheheheh

    a year ago
  48. any1 need some weed?

    a year ago
  49. Zoot not scrolling it, he clicking it. Xefunn scrolling it. Big difference.

    a year ago
  50. And i don't remember banning players just for using scroll on uL server, i'm banning only when you get macro warnings for it (12+ taps/sec, which is obviously forbidden because it gives same advantage as macros), it depends on your mouse and mouse settings. So if you involving me, at least post a correct information next time.
    Scroll is officially forbidden only on gtat.

    a year ago
  51. magenta you know i'm a better colour

    a year ago
  52. its the cringeworthy nerds talking about weed, first time getting high I guess

    a year ago
  53. yeah every night :D

    a year ago
  54. Xeefun and pamaj macro users

    a year ago
  55. i remember that some of RSAH members played that way back in the 2007/08 - Adammo and SeriouS in particular

    a year ago
  56. Yeah now i remember, once upon a time we were talking about such kind of stuff - who's using "space" for sprinting and who is using lshift etc, and suddenly serious told me that, he uses scroll for doing that, and some of the other rsah members as well. Back then i thought he's just fooling around with me and that's some kind of joke

    a year ago
  57. If you see zoot on samp then you know he is high

    a year ago
  58. Yeah always high playing samp, it's so much more fun

    a year ago
  59. Sick ngz I never knew that, I always knew I had something in common with the polish RSAH :D

    a year ago
  60. I remember Jake telling me he was going to join xHoTx instead of joining uL then immortality made he come to uL instead, imagine Jake playing for xHoTx

    a year ago
  61. I think it was xhotx anyway

    a year ago
  62. I really wished I participated in that shotgun tournament , love shotgun fights :x

    a year ago
  63. @Magenta
    i didnt say i get banned i said that ' i had to get banned' thats different:d

    a year ago
  64. i sprint using scroll wheel

    a year ago
  65. must suck being a sandnigger

    a year ago
  66. I use j & ' depending on the direction I run :-D

    a year ago

Please Login to post a comment.