Turkey's modeler is ready to play WC

Comments (47)

  1. ah be orospu cocuklari bi kendinize gelemediniz

    a year ago
  2. And you guys shouldn't worry about modeler and his team in WC because he wont participate in it

    a year ago
  3. We are not play skinshot , you are shooting all bullets skinshot. This is not busted!

    a year ago
  4. fuchi sayko musun kardesim selamun aleykum;)

    a year ago
  5. fuchi senin o sasi gozlerini sikeyim az git modelerdan gozluk al amina kodumun senin varya ogullarinida sikicem haa. tak tak taka tak

    a year ago
  6. ulan klavye delikanlisi anani sikerim fisunyilmaz ben degilim. yeminle ananin kulak deliğine yarragimi iletirim beni delirtme bak.

    a year ago
  7. LA FUCHI NE DIORSUN YAW DELIRDIN GENE HAA

    a year ago
  8. FİSUN KONUSMA ANASINI SİKTİGİM YA ALLAH BELANIZI VERMESİN ORRRRRRRROSPU COCUKLARI BIKMADINIZMI WERNERDEN DZAYİN SENİNDE ANANI SIKEYİM SİLENTİ AÇIYOSUN AMIN OGLU SENİ HIAĞĞ PÜH TÜH AAAAAĞĞĞĞĞĞĞĞĞĞ ŞAK TÜH PÜH AMIN OGLU SENİ KAPAYIN HİLENİZİ BAK BAK BAK BİRDE SKİNSHOT DEMİS GEL BURAYA GEL GEL GEL AMIN OGLU SENİ AMIN OGLU SENİİİ SENİN ANNENİ YERDEN YERE VURAYIM BİDE TUR TAGI ALIYOLAR ĞPALRFASPĞFDLASPWĞKLFASFLAS KAFAYI YİYORUM AMK OGULLARI

    a year ago
  9. FisunYilmaz: We are not play skinshot , you are shooting all bullets skinshot. This is not busted!.

    you know when he was in front of me and he didn't take any hit with spas this isn't lagshot

    a year ago
  10. .... You are fucking serius? I watching your video and i didnt see cheat ?

    a year ago
  11. FİSUN İNGİLİZCE OGREN GEL BE OROSPU EVLAADIIIIIIIIIIIIIIIII

    a year ago
  12. xD

    a year ago
  13. sen sanki biliyosun amin oglu

    a year ago
  14. @vajpierci altair senmisin güzel kardesim sikmiyim belanı aptal aptal yorum yazma bikeresinde de sasirt bizi aq

    a year ago
  15. Ya ananizin aminda tahinli pekmez yerim kalkın siktirin gidin teogunuza calisin gelmis burda TUR u biz temsil edicez diyorsunuz aptal orospu evlatlari xd

    a year ago
  16. ya senin ananin aminda ölürüm bak senin babanin yasi kadar senedir yabancı dil eğitimi görüyorum ben orospunun evladı

    a year ago
  17. sen bu oyunda comezken ben yabanci klanlarda mumble da adamlara taktik veriyodum orospunun dölü sen kimsin de benle böyle konuşma hakkını kendinde duyuyosun be orospu evladı

    a year ago
  18. neyse ben gidiyorum benle bi zorun varsa burdan değil ozelden biyerden yaz şu anki zamanımı senin gibi bi aptal orospu çocuğu için harcayamam

    a year ago
  19. Bugün 06:14:52 pm, FisunYilmaz
    Ya ananizin aminda tahinli pekmez yerim kalkın siktirin gidin teogunuza calisin gelmis burda TUR u biz temsil edicez diyorsunuz aptal orospu evlatlari xd


    TEOGMU barış eğer sensen okulunun amına koymaya gelicem çocuk ANASINI SİKTİGİMİN OGLU SENİ MEEPOLARIN MUMBLEA GİTTİP OKULUMA GELMEYİN DİYE ÖZÜR DİLEYEREK KURTULDUN BU SEFER KURTULAMAZSINIZ AMIN OĞLU SİZİ DZAYIN DOMBİLİ OROSPU COCUGU SEN HİÇ KONUSMA ANASINI SİKTİGİMİN HİLECİ OROSPU COCUGU SENİ TEOGMUŞ AMIN OGULLARI SİZİ FUCHİ DIŞINDA HEPİNİZİN ANASINI SİKEYİM AMINAKOYDUGUMUN HİLECİ OROSPU COCUKLARI

    a year ago
  20. Akla abisi gelmessende orospu cocugusun

    a year ago
  21. Ya ne diyosun be orospu cocugu turkceden baska dilmi biliyosun aq fakiri seni gelmis karsima bana artislik yapiyo. Siz kim TUR kim lan amin ogullari hergun gelip busted oluyosunuz daha gecen sene TUR sizin yuzunuzden elenmedimi orospu cocuklari, modelerda kendini bi bok saniyo aq serefsizi SPNye girip gotumu yalamasaydi su oyunda hic bi basarisi olamazdi yatsin kalksin meepe duva etsin hic kimsenin vermedigi sansi verdi ona ama bu oc iste adi ustunde ocluk yapicakti illaki. Turkiyeyi rezil etmekten baska bi sike yaramiyosunuz beynizi siktigim cocuklari, 0 beyinle hile acip rush atiyosunuz aq newbieleri sizi. TUR tagi almissiniz bide utanmadan hay sizin ananizi sikeyim sizemi kaldi lan Turkiye.

    a year ago
  22. Yabanci dil egitimi goruyomus sus senin anneni 7 dilde sikerim kendine gelemez

    a year ago
  23. Tek bildiğiniz bu zaten busted olup yorumlara akla yazmak anasını siktiklerim xd

    a year ago
  24. Bize kaldi tabi siktir git sikinle oyna hile sitelerinde adin cikmis bypass ariyosun aptal orospu evladi

    a year ago
  25. yarragimin basini bypasslatirsin sen ac de ananizin eline vericez zaten

    a year ago
  26. komik

    a year ago
  27. geçen elinize verdik yetmedi mi amk illa 9 mu çakalım

    a year ago
  28. caksana cakmassan orospu cocugusun

    a year ago
  29. ne bu özgüven birader hile mi buldunuz amk hileylede gelin öylede sikelim

    a year ago
  30. hadi siksene be ip at gelek

    a year ago
  31. bekle acli server aticam hile denemeyin boşuna bu sefer geçmiyo

    a year ago
  32. hile deneyemi oldu salak orospu evladi

    a year ago
  33. yarin atariz artik bugun gec oldu

    a year ago
  34. TUR tagını benden izinsiz kullanamazsınız artık. Geri döndüm tagı kullancaksanız gelin takımı bana söyleyin. Bebek işine çevirmişsiniz amk.

    a year ago
  35. Cenazeye benden bir çay getirin şu konuyu bi tartışalim mezarcı kardeşim

    a year ago
  36. Sen kimsin ittttt

    a year ago
  37. Ananin kafasinda sicacik bazlama parcalarim

    a year ago
  38. Esrarengiz küfürler ederek hile konusunu değiştirmeye çalışıyolar hmm kavga çıkacak sen kufur edince ezik

    a year ago
  39. Esrarengiz küfürler ederek hile konusunu değiştirmeye çalışıyolar hmm kavga çıkacak sen kufur edince ezik

    a year ago
  40. like because you use dragon ball gt song <3

    a year ago
  41. hakla hakla

    a year ago
  42. tiplere bak aq butun mallar toplanmis tur kavgasi yapiyolar tassagi olan ciksin oynasin kazansin su kufurlere bak aq ben okumaya usendim adam yazmaya usenmemis. cenaze sen ne dion aq benden izinsiz tur tagi alamazsiniz falan sen kimsin aq ben senden izin alicam sen gel benden izin al aq kamili

    a year ago
  43. Creation oynadigin takimdaki bazi kardeslerim yuzunden elendik :)

    a year ago
  44. Neyse oynayinda gorelim

    a year ago
  45. dat was obvious

    a year ago
  46. Benden izinsiz hiç bir turnuvaya TUR tagıyla katılamazsınız o kadar. Kadronuzu bana bildirin tagı alın. Yaparım diyorsanız, deneyin. Bakın nasıl başvurularınızı düşürüyorum.

    a year ago

Please Login to post a comment.